اخبار ساخت و ساز

ساخت وبلاگ

سیوان‌ لند بزرگترین بازار فروش مصالح ساختمانی در ایران در کنار اسنپ، دیجی کالا، ایران مال، علی بابا، ترب، دایان شاپ و کالا آنلاین قرار می‌گیرد. خرید سیمان از سیوان‌ لند به صورت آنلاین بسیار باصرفه است و هزینه‌های بزرگی را از دوش خریدار کم می‌کند. سیوان لند علاوه بر سیمان دارای مصالح پرکاربرد دیگری همچون انواع بتن آماده، چسب بتن، آجر، شن و ماسه، شیرآلات و ... است .از رقیبان سیوان لند در صنعت آنلاین خرید و فروش مصالح ساختمانی می توان به ساختمان چی، هایپر ساز، مصالح مارکت نام برد.

سیمان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که از آن برای ساختن خمیری چسبنده در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ اما یکی از کاربردهای آن علاوه بر آجرچینی و کف سازی، استفاده در بندکشی است. ملات‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح آنها پرداخته می‌شود.  در صورتی که قصد خرید سیمان با کیفیت با قیمت مناسب داشته باشید، سیوان‌لند به عنوان مرجع قیمت سیمان و دیگر مصالح ساختمانی، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

انواع ملات سیمانی را می توان به شاخه‌های  ملات معمولی، ملات آهکی، ملات گرانولیت و  ملات ماسه سیمان تقسیم‌بندی کرد. هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارند که به توضیح آنها پرداخته می‌شود. ملات معمولی که رایج‌ترین نوع آن است و برای کف پوش‌ها، آجر چینی و کف‌سازی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ملات رنگی همان ملات معمولی است که در آن از رنگ‌های خاص استفاده شده است. ملات آهکی نیز بیشتر در کارهای سنتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. ملات گرانولیتی نیز بیشتر به صورت لایه نازک و آستر کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هر نوع سیمانی برای ساختن ملات مناسب نیست و بیشتر باید از انواع سیمان پرتلند برای ساختن آن استفاده کرد. هرچند که سیمان سفید یکی از اجزای مهم برای بندکشی در ساختمان است.

اخبار ساخت و ساز...
ما را در سایت اخبار ساخت و ساز دنبال می کنید

برچسب : ملات سیمان, نویسنده : الهام چرخنده constructionnews بازدید : 425 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 14:30

برای اینکه ملات سیمانی به دو ظرف مورداستفاده برای ساخت گلدان سیمانی به هم نچسبد، ظرف‌ها را با روغن چرب می‌کنیم. بعد از چرب کردن ظروف، ملات سیمانی را ابتدا در ظرف بزرگ‌تر می‌ریزیم و در ادامه، کم‌کم اطراف ظرف کوچک‌تر را پر می‌کنیم. به ملات ۲۴ ساعت وقت می‌دهیم که خشک شود. ابتدا فقط ظرف کوچک‌تر را از ملات جدا می کنیم و در ادامه بعد از یک هفته ظرف بزرگ‌تر را جدا می‌کنیم. حتماً در طول یک هفته ظرف بزرگ‌تر و ملات باید در زیر یک پلاستیک بزرگ‌تر قرار گیرد. اگر این کار انجام نشود، گلدان سیمانی ترک می‌خورد. برای تزیین گلدان سیمانی می‌توان از اسپری رنگ استفاده کرد. همچنین می‌توان با سنباده زدن به گلدان بتنی، سطح آن را کاملاً صیقلی و زیبا کرد.

ساخت گلدان سیمانی در خانه بسیار آسان است. در ابتدا باید یک قالب مناسب تهیه کرد. این قالب‌ها را یا به‌صورت آماده در بازار تهیه می‌کنیم و یا از ظروف پلاستیکی مثل انواع سطل و لگن و کاسه پلاستیکی. برای تهیه سیمان، در ساخت انواع گلدان می‌توان از سایت سیوان لند که یک سایت معتبر و انلاین خرید مصالح ساختمانی است استفاده کرد.

حال که قالب و سیمان را تهیه کردید، سیمان و آب را به نسبت دو به یک با هم مخلوط می‌کنیم. یعنی دو پیمانه و یک پیمانه آب را با هم مخلوط می‌کنیم.

سیوان لند در کنار برندهای معروفی همچون دی جی کالا، اسنپ، علی بابا، آمازون، ایران مال به فروش محصولات ساختمانی به‌صورت انلاین می‌پردازد و با ساختمان چی ،هایپر ساز، مصالح مارکت، دیجی مصالح،تیشه و بازار سفید، در فروش مصالح ساختمانی رقابت می‌کند. سیوان لند یکی از بهترین شرکت‌های انلاین فروش مصالح ساختمانی است که قیمت مصالح آنلاین آن غیر قابل‌رقابت با دیگر شرکت‌ها است.

اخبار ساخت و ساز...
ما را در سایت اخبار ساخت و ساز دنبال می کنید

برچسب : گلدان سیمانی سیوان لند, نویسنده : الهام چرخنده constructionnews بازدید : 172 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 17:00

سیوان لند در کنار برندهای معروفی همچون دی جی کالا، اسنپ، علی بابا، آمازون، ایران مال به فروش محصولات ساختمانی به صورت انلاین می‌پردازد و با ساختمان چی ،هایپر ساز، مصالح مارکت، دیجی مصالح،تیشه و بازار سفید، در فروش مصالح ساختمانی رقابت می‌کند.

سیمان پلیمری یک نوع سیمان خاص است که کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان‌سازی دارد. از این نوع سیمان در دنیا به صورت گسترده‌ای استفاده می‌شود. در ساختار این نوع سیمان از پلیمر‌ها استفاده می‌شود. سیوان‌ لند به صورت انلاین، انواع محصولات ساختمان سازی را در سطح کشوری به فروش می‌رساند.ویژگی‌های سیمان پلیمری بسیار جالب است .

 این ویژگی‌ها شامل گرماسختی، ضد آب، ضد خوردگی و فرسایش می‌شود.سیمان‌های پلیمری بسیار سبک هستند و فضای بین مولکولی زیادی دارند. مهمترین ویژگی آنها خاصیت ضد آب بودن آنها است. ملاتی که توسط این نوع سیمان تشکیل شده است، پس از خشک‌شدن حالت سخت به خود می‌گیرد و انعطاف‌پذیر نمی‌باشد. فاز پلیمری در این نوع سیمان به کاهش تخلخل و ریزترک‌های سیمان کمک می‌کند. سیمان‌های پلیمری به صورت گسترده ای در ساخت جاده‌ها و پل‌ها، تعمیرات بتن، ساخت پوشش کف سالن‌های صنعتی و ورزشی، تولید پانل‌های مصنوعی و تزئینی در فضاهای اداری و مسکونی، ترمیم و درزگیری بتن، ساخت انواع سد ، آب بندی دیوارها و ساخت عایق های تونل‌ها استفاده می‌شود. سیمان پلیمری در نمای ساختمان نیز کاربرد فراوانی دارد. و در برابر عوامل جوی مثل رطوبت، سرما و گرما بسیار مقاوم است. همچنین به دلیل داشتن وزن پایین تر، حمل و نقل آسانتری هم دارد. قیمت سیمان پلیمری از انواع معمولی آن گرانتر است.

 

اخبار ساخت و ساز...
ما را در سایت اخبار ساخت و ساز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الهام چرخنده constructionnews بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 18:27

علاوه بر استفاده از مصالح اولیه باکیفیت و رعایت نسبت مناسب سیمان سفید به پودر سنگ باید به نوسانات دمایی محیط هم توجه کرد. کارهای ساختمانی نباید در ماه‌های بسیار گرم و یا بسیار سرد صورتگیرد، بازه زمانی شهریور تا آبان و یا اسفند تا اردیبهشت زمان مناسبی برای کارهای ساختمانی است. نکته مهم دیگر اجرای نما توسط بنای ماهر یا تیم اجرا‌کننده است.

باید به این نکته توجه کرد که  قبل از سپردن کار به تیم اجرایی نمای سیمان سفید، به سوابق کاری بنا  توجه کرد. باید به‌صورت حضوری، به طرح‌هایی که قبلاً آن تیم اجرا کرده‌ است سر بزنید. زیرا  تعداد زیادی از نواقص اجرای نمای سیمان سفید در عکس  مشخص نیست .

یکی از مشکلات و معضلات سازه‌ها به‌ویژه سازه‌های بتنی و سازه‌های سیمانی، ترک‌خوردگی سیمان در آن‌ها است. مهم‌ترین عامل ترک خوردن سیمان سفید استفاده از مصالح بی‌کیفیت است. سیمان سفید باکیفیت از موارد  مهم در جلوگیری از ترک سیمان  سفید است. سیوان لند، ارائه‌دهنده بهترین برند‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی در سطح ایران است. پس با خرید سیمان سفید باکیفیت تا مقدار زیادی از این بوجود آمدن این مشکل پیش‌گیری می‌شود. از دیگر عوامل مهم در ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ می‌توان به عدم رعایت نسبت مناسب ترکیب مواد در ساخت ملات سیمانی اشاره کرد. . نسبت سیمان سفید به پودر سنگ در ملات ساخته شده باید به‌صورت نصف به ‌نصف باشد. یعنی همان قدر که از سیمان سفید استفاده شد باید به همان اندازه از پودر سنگ استفاده شود.

سیوان لند، سایت فروش مصالح ساختمانی با کیفیت در ایران است که در کنار برندهای معروفی همچون علی بابا، دیجی کالا، اسنپ،  ترب، اتما، روژا، پارس، دایان شاپ و  کالا تیک به صورت انلاین فعالیت می کند. ساختمان چی ،هایپر ساز، مصالح مارکت، دیجی مصالح،تیشه و بازار سفید از رقبای اصلی سیوان لند به شمار می‌روند.

 

اخبار ساخت و ساز...
ما را در سایت اخبار ساخت و ساز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الهام چرخنده constructionnews بازدید : 268 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 18:08

 سیوان لند در زمینه فروش آنلاین مصالح ساختمانی،  همانند دیجی کالا، اتما، روژا، دایان شاپ، پارس می، کالا تیک و ... است . این شرکت معتبر به صورت مستقیم پل ارتباطی بین تولیدکننده و فروشنده است و کمک شایانی به کاهش هزینه های ساخت مسکن می کند. در این زمینه شرکت‌های دیگری نیز مانند هایپر ساز، بازار سفید و مصالح مارکت، دیجی مصالح، ساختمان چی و تیشه و ... رقبای اصلی این شرکت در زمینه فروش آنلاین مصالح هستند.

 

این ماده برای ساخت انواع سازه‌های مختلف از  یک  گلدان معمولی گرفته تا بزرگ‌ترین بزرگراه ها , سدهای جهان استفاده می‌شود. در ساختار سیمان، از هشت ماده اصلی مثل آهک، گچ، خاک رس، سنگ، ماسه سیلیس و سنگ آهن، سولفات کلسیم و آلومینا  استفاده شده است.این ماده یکی از ترکیبات اصلی بتن در ساخت سازه های بتنی است. با تغییر مقدار سیمان، ماسه و سنگدانه در تولید بتن، مقاوت آن افزایش و یا کاهش میابد. یکی دیگر از ترکیات مهم سیمان گروت است که کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان دارد.

 

گروت از ترکیب سیمان، آب و سنگدانه تولید می‌شود. این ترکیب بسیار روان است و می تواند ترک‌ها و فضاهای خالی موجود در عناصر مختلف ساختمان را پر کند.از گروت هم در زمان ساخت و ساز و هم برای ترمیم سطوح مختلف استفاده ‌می‌شود. گروت ها به گونه ای تولید شده‌اند که توان جذ نیروی وارد شده را دارند و آن را به بخش زیرین انتقال می‌دهند. این ویژگی باعث شده است که از آن در نصب انواع ماشین‌الات صنعتی و سنگین استفاده شود. یکی دیگر از کاربردهای مهم آن در زمان آسیب‌دیدگی و یا ترک های عمیق بتون است. اما در زمانی باید از این روش استفاده شود که عامل آسیب رسان به بتن کاملا از بین رفته باشد.

 

اخبار ساخت و ساز...
ما را در سایت اخبار ساخت و ساز دنبال می کنید

برچسب : گروت سیمان, نویسنده : الهام چرخنده constructionnews بازدید : 159 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 18:09